Telemarketing przychodzący - to infolinia, na którą klient może zadzwonić i uzyskać szczegółową odpowiedź na swoje pytania dotyczące produktów i usług, a najlepiej dokonać zakupu. W rzeczywistości telemarketing przychodzący to taki, w którym klient sam udaje się do sprzedawcy i inicjuje połączenie, zwykle w wyniku skutecznie przeprowadzonej kampanii reklamowej. A Twój system obsługi klienta może zapewnić spójny serwis poprzez kanały głosowe i cyfrowe dzięki kompleksowemu oprogramowaniu inbound contact center.
Wdrożenie wysokiej jakości technik sprzedaży inbound call center, które jest coraz częściej wykorzystywane przez postępowe firmy – to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży, zapewnienie wsparcia informacyjnego dla kampanii marketingowych i utrzymanie jakości obsługi klienta na przyzwoitym poziomie.
Usługi połączeń przychodzących obejmują:
Oprogramowanie Voiptime Contact Center pomoże Ci łatwo zarządzać przepływem połączeń przychodzących do Twojej firmy, a operator szybko obsłuży każde połączenie z klientem zgodnie ze skryptem rozmowy. System automatycznej dystrybucji połączeń rozdziela wszystkie przychodzące połączenia według ustalonego algorytmu: do potrzebnego działu zgodnie z kwalifikacjami Twoich pracowników; do dostępnego operatora lub na komórkę osobistego menedżera, jeśli dzwoni klient VIP.
Dzięki integracji z systemem CRM, gdy pracownik podniesie słuchawkę, na ekranie pojawią się wszystkie niezbędne informacje o kliencie i historia interakcji z nim. Korzystając z funkcji skryptu rozmowy, operator może łatwo odpowiedzieć na pytania klienta, szybko wprowadzić wyniki komunikacji, co znacznie zmniejsza liczbę błędów, upraszcza obsługę połączeń i podnosi jakość pracy operatora.
Spraw, aby Twoje call center było bardziej przejrzyste. Oprogramowanie Voiptime Contact Center pomoże Ci trzymać rękę na pulsie sytuacji i otrzymywać wszelkie analizy dotyczące wydajności call center za wybrany okres w trybie rzeczywistym.
Raportowanie call center zawiera wszystkie niezbędne informacje o połączeniach, w tym rejestry połączeń. Ale można też w czasie rzeczywistym monitorować wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące do firmy, a nawet się z nimi łączyć.
Ponadto system pozwala monitorować aktualny status operatorów, a także ich indywidualne statystyki.
Wiemy, jak ważne jest, aby Twoi klienci czuli się potrzebni, dlatego opracowaliśmy funkcjonalność call center w chmurze, która pozwala zwiększyć lojalność klientów. Inteligentna dystrybucja połączeń pozwala na natychmiastowe kierowanie dzwoniących do wykwalifikowanego pracownika, który z większym prawdopodobieństwem rozwiąże problem klienta bez zbędnego przełączania.
A jeśli klient zadzwoni poza godzinami pracy, oprogramowanie call center zaproponuje mu pozostawienie wiadomości głosowej, która zostanie odebrana przez odpowiedzialnego menedżera.
Automatyzacja call center pozwoli zmniejszyć liczbę utraconych połączeń z 15-20% do 2-3% wszystkich połączeń, co zdecydowanie zwiększy lojalność klientów.
W dzisiejszym świecie strona internetowa jest jednym z głównych kanałów promocji. Dlatego Voiptime Contact Center ma już niezbędne funkcje, które można łatwo zintegrować z Twoją stroną internetową - czat i żądanie oddzwonienia. Twoi klienci będą mogli napisać wiadomość lub wykonać bezpłatne połączenie do Twojego call center prosto ze strony internetowej Twojej firmy.
Wszystkie wiadomości z czatu zostaną automatycznie rozdzielone między przypisanymi agentami, a wraz z rosnącym przepływem wiadomości możesz szybko przydzielić dodatkowych pracowników do tego samego zadania.
Poza tym umożliwiliśmy elastyczne rozdzielanie nie tylko połączeń przychodzących, ale także wszystkich maili przychodzących do firmy.
Jeśli Twoja firma ma rosnący wolumen połączeń z często zadawanymi pytaniami, opracowaliśmy funkcje IVR (Interactive Voice Response) oraz text-to-speech.
Twoi klienci otrzymają potrzebne im odpowiedzi najszybciej w trybie automatycznym dzięki odpowiednio zaprojektowanym komunikatom głosowym i możliwości wyboru menu przez dzwoniących. Wygodny edytor menu głosowych pozwoli Ci skonfigurować niezbędne skrypty bez angażowania pracowników IT. Odciąż swoich operatorów od rutynowych czynności i zoptymalizuj ich pracę - z naszego doświadczenia z Voiptime Contact Center zautomatyzujesz ponad 15% wszystkich połączeń!
Oprogramowanie Voiptime Contact Center – to potężna platforma, która pozwala wdrożyć call center w Twojej firmie, zautomatyzować obsługę połączeń przez operatorów i zapewnić kontrolę nad wydajnością pracowników w ciągu zaledwie 24 godzin: dla ogromnych centrów kontaktowych z setkami operatorów obsługujących miliony połączeń miesięcznie oraz dla małych firm, które potrzebują automatyzacji odbierania i wykonywania połączeń z klientami.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu bilgoraj.com.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz