Z treści wiadomości wynikało, że "córce" zepsuł się telefon i pilnie potrzebuje pieniędzy na opłacenie nowego urządzenia. Ponieważ ma problemy z zalogowaniem się do aplikacji bankowej prosi o pilny przelew.
59-latka, chcąc pomóc córce, wykonała przelew na wskazane konto, tracąc tym samym 2 tys. zł. Dopiero następnego dnia, gdy skontaktowała się z prawdziwą córką, zorientowała się, że padła ofiarą oszustwa.
- Bądź ostrożny, gdy otrzymasz wiadomość od osoby podającej się za Twojego bliskiego lub znajomego, zwłaszcza jeśli prosi o pieniądze lub podanie danych logowania do konta bankowego.
- Zawsze skontaktuj się z tą osobą telefonicznie lub osobiście, aby potwierdzić, czy faktycznie potrzebuje pomocy.
- Nigdy nie przelewaj pieniędzy na obce konta bankowe.
- W przypadku wątpliwości zgłoś sprawę na policję.
Pamiętaj! Oszuści są coraz bardziej przebiegli i wykorzystują różne metody, aby wyłudzić pieniądze. Bądź ostrożny i nie daj się nabrać!
zdziwiona 09:48, 09.05.2024
i tacy naiwni ludzie jeszcze żyją na tej ziemi ?! 09:48, 09.05.2024
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu bilgoraj.com.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
zdziwiony11:02, 09.05.2024
3 0
żyją i chodzą na PIS głosować !!! 11:02, 09.05.2024