Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

Dodaj komentarz

Nowa odsłona aplikacji Alior Mobile: prościej niż kiedykolwiek wcześniej

Artykuł sponsorowany 12:33, 04.12.2025
Fot. PAP/M. Kmieciński (1) Fot. PAP/M. Kmieciński (1)

Alior Bank udostępnia klientom nową odsłonę aplikacji Alior Mobile. Zamiana ma na celu ułatwienie codziennego korzystania z usług bankowych dzięki bardziej przejrzystemu układowi i intuicyjnej treści. Na koniec II kw. 2025 r. liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych wyniosła w Polsce ponad 26 mln. Wprowadzane aktualizacje są więc bezpośrednią odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku i rosnące oczekiwania klientów detalicznych, dla których aplikacja staje się kompleksowym centrum zarządzania finansami osobistymi.

Wdrożenie odświeżonej aplikacji jest kolejnym krokiem w realizacji strategii „Alior Bank. Albo nic” i konsekwentnego zwiększania innowacyjności i cyfryzacji usług. Nowa odsłona Alior Mobile ma sprawić, że codzienne bankowanie będzie jeszcze prostsze, szybsze i bardziej intuicyjne.

„Konsekwentnie dążymy do maksymalizacji cyfryzacji naszych usług, odpowiadając na zmieniające się trendy i preferencje klientów” – mówi Jacek Iljin, wiceprezes Alior Banku, odpowiedzialny za obszar klienta indywidualnego. Dodaje, że aktualizacja Alior Mobile to nie tylko zmiana designu, ale przede wszystkim wyjście naprzeciw konkretnym oczekiwaniom użytkowników.

„Nasze rozwiązania są alternatywą dla innych aplikacji bankowych, które – wychodząc poza sferę bankowości i finansów – często stają się zbyt skomplikowane i mogą odwracać uwagę od tego, co najważniejsze – sprawnego zarządzania finansami osobistymi. Szanujemy mądrość naszych, pewnych swego klientów, którzy najlepiej wiedzą, czego potrzebują” – zaznacza Jacek Iljin.

Wdrażane usprawnienia poprzedzone zostały badaniami i testami użyteczności z udziałem klientów, które wykazały pozytywny odbiór nowego, bardziej przejrzystego i spójnego wizualnie interfejsu. Aktualizacje wdrażane będą stopniowo. Pierwsze pojawiły się w połowie listopada, kolejne będą udostępniane systematycznie. Zmiany te będą widoczne już na ekranie głównym, zarówno przed, jak i po zalogowaniu. Dostępne tam elementy zostały rozmieszczone w taki sposób, aby użytkownikom jak najłatwiej było poruszać się po aplikacji. Kluczowym ułatwieniem jest usprawniony dostęp do najczęściej używanych funkcji, w tym transakcji BLIK. Duży i centralnie umiejscowiony przycisk pozwala na wygodniejsze kliknięcie kciukiem.

Przeprojektowana została także zakładka „Produkty”. Odświeżony układ dzieli dostępne w niej elementy na kategorie, dzięki którym możliwe jest m.in. łatwiejsze dotarcie do kart, ponieważ ich statusy widoczne będą od razu po wejściu w zakładkę, bez konieczności dodatkowego wyboru kategorii. Nowa architektura ułatwia również klientom zakup dodatkowych produktów. Wprowadzone zostało także dodatkowe menu, ułatwiające nawigację, które pozwala łatwo przełączać się pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktowymi.

„Aplikacja została zaprojektowana razem z klientami i ma uczynić ich życie finansowe łatwiejszym i bardziej efektywnym. Zależy nam, by korzystanie z Alior Mobile było szybkie i bezpieczne, ale też po prostu przyjemne. Wszystkie zmiany zaprojektowaliśmy z maksymalnym uwzględnieniem zasad użyteczności i dostępności. Stawiamy na wygodę, przejrzystość i nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają życie naszym klientom, co potwierdzają pozytywne wyniki badań UX” – mówi Łukasz Wiktor, dyrektor zarządzający Pionem Kanałów Dystrybucji Klienta Indywidualnego Alior Banku.

W październiku odświeżona została zakładka „Płatności”. W jej zaktualizowanej wersji wszystkie funkcje zostały uporządkowane w czytelne kategorie. Obejmują one zapisanych odbiorców, różne typy przelewów – krajowy, własny, walutowy czy z innego banku – a także kompleksowe rozwiązania BLIK, takie jak kod BLIK, BLIK zbliżeniowy czy płatności powtarzalne. Użytkownicy mogą też wygodnie opłacać bilety komunikacji miejskiej, parkingi i przejazdy autostradami w kategorii „Transport”. W zakładce dostępne są również sekcje: „Zapłać” obejmująca m.in. zlecenia stałe i doładowania telefonów, oraz „Karty” i „Pozostałe”, gdzie można znaleźć historię transakcji czy dostęp do Kantoru.

W zaktualizowanej aplikacji Alior Mobile szczególny nacisk położono na zwiększenie autonomii użytkownika i transparentność komunikacji. Wprowadzono opisy o przeznaczeniu kanałów kontaktu z bankiem oraz informacje o czasie oczekiwania na konsultanta. Dodane zostały też dwie nowe opcje samoobsługowe: „Zablokuj kartę” i „Zmień limity karty”, które umożliwią załatwienie pilnych spraw samodzielnie. Dodatkowo utworzono jedno miejsce do składania zgłoszeń i ich podglądu, co upraszcza i poprawia kontrolę nad zgłoszonymi sprawami oraz skraca ścieżkę dotarcia do pisemnych form kontaktu („Wyślij wiadomość”,” Złóż wniosek”, „Złóż reklamację”).

„Wiemy, że coraz więcej naszych klientów wybiera telefon jako podstawowe narzędzie zarządzania finansami. Dlatego chcemy dostarczyć usługi, które wzmocnią self-service, bez kontaktu z infolinią, dając pełną kontrolę nad finansami z poziomu telefonu. Zwiększenie autonomii użytkownika jest naszym priorytetem” – mówi Leszek Piekut, dyrektor Departamentu Rozwoju Omnichannel w Alior Banku.

W III kwartale 2025 roku liczba użytkowników Alior Mobile wzrosła o 15 proc. rok do roku, a udział użytkowników aplikacji wśród klientów relacyjnych i ratalnych zwiększył się o 4,6 proc., osiągając poziom 47,3 proc. Na koniec września 2025 r. liczba użytkowników aplikacji mobilnej wyniosła 1,6 mln, co oznacza wzrost o 0,2 mln w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dodatkowo udział sprzedaży inicjowanej w kanale mobilnym wzrósł o 5,4 punktu procentowego rok do roku. Dane te potwierdzają rosnące znaczenie kanałów mobilnych i konsekwentny wzrost popularności aplikacji wśród klientów banku.

Alior Bank zapowiada także kolejne zmiany w wyglądzie i użytkowaniu aplikacji. Udostępnienie klientom odświeżonej wersji Alior Mobile rozpoczęło się w połowie listopada, a nowe ekrany pojawiają się po zaktualizowaniu aplikacji.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

Rada Miasta Biłgoraja na tak. Chodzi o wojsko

Wojsko w mieście to zawszo większe poczucie bezpieczeństwa niż jego brak. Jakiś analfabeta , który pisze z błędami ortograficznymi ma pretensje do władz miasta, że mieszkania drogie, niech zapyta tych, którzy się mieszkań dorobili uczciwą pracą , dobre wykształcenie również wskazane.

rozsądek

08:08, 2025-12-05

Działaczka Partii Razem wzywa radnych Biłgoraja do...

To prawda, że od kilku lat znaczna część mieszkańców Izraela, w tym miasta Afuli jest przeciwnych Natanjahu. Organizowano liczne akcje protestacyjne. To prawda, że palestyński Hamas od dawna atakuje Izrael, i to z powodu Hamasu doszło do wojny, bardzo okrutnej. Okrucieństwu sprzeciwia się wielu mieszkańców Izraela. Konflikt między Palestyną a Izraelem to trudny temat. Izrael ma prawo (historycznie rzecz biorąc) do tego miejsca na Ziemi, które zajmuje, Za przesadny odwet wobec Palestyny trudno winić zwykłych mieszkańców np.miasta Afuli, gdzie mieszkają m.in. potomkowie biłgorajskich Żydów.

obiektywnie

07:51, 2025-12-05

Działaczka Partii Razem wzywa radnych Biłgoraja do...

Przecież toto nie zna historii Biłgoraja, miasta, w którym kiedyś ok. połowa mieszkańców to byli Żydzi. Współpraca z Afulą jest dlatego, że niektórych z nich los (najpierw okupacja, potem lata 60-te) rzucił właśnie do tego miasta w Izraelu. Czują się związani z Biłgorajem i niekoniecznie są zwolennikami Natanjahu. Doucz się trochę "działaczko", bo złe świadectwo dajesz swojej szkole - lepiej nie chwal się, że uczyłaś się w LO ONZ.

-

23:03, 2025-12-04

Rada Miasta Biłgoraja na tak. Chodzi o wojsko

Jakiego typu to jednostka ? Czołgi Rakiety ,Może lotnisko i f16 ? A co z tym 2 zalewem co obiecanki były ? Zacznijcie spełniać wcześniejsze zobowiązania zanim będziecie opowiadać bajki ludziom ,ale wy wiecie że ludzie to hytrusy i już myślą jak by na tym zarobili a wy jak sprzedać kolejne g... żeby być przy korycie ,a gdzie tanie opłaty ,podwyżki płac ,wiecie jaki jest zasiłek dla bezrobotnych a na mieszkanie trzeba tyrać 200 lat ,proponuje tym się zająć ,jakieś ulgi budowlane ,uwolnijcie nieużytki i grunty jakimi dysponuje państwo dajcie ludziom ziemię darmo ale nie ,Polak ma tyrać za miskę ryżu i szczaw i śliwki o tym nie powiecie

Cwaniaki

22:58, 2025-12-04

0%