Zamknij

Usługi Merchandisingowe zwiększające sprzedaż produktów

Artykuł sponsorowany + 13:46, 29.05.2025 Aktualizacja: 14:42, 29.05.2025
Skomentuj

Wiele punktów sprzedaży zmaga się z ograniczoną sprzedażą produktów. W wielu przypadkach nawet często odwiedzane przez klientów sklepy nie odnotowują wyższych wyników.

Wiele punktów sprzedaży zmaga się z ograniczoną sprzedażą produktów. W wielu przypadkach nawet często odwiedzane przez klientów sklepy nie odnotowują wyższych wyników. Problem może tkwić w nieodpowiednim rozmieszczeniu produktów w przestrzeni sklepowej. Rozwiązaniem tego typu trudności są usługi merchandisingowe, czyli klucz do skutecznej sprzedaży. Czym jest merchandising?

Merchandising - co to?

Merchandising to określone działania, prowadzące do zwiększania atrakcyjności towarów w sklepach stacjonarnych. Usługi merchandisingowe obejmują dokładanie towarów na półkach sklepowych, dbanie o właściwą ekspozycję, implementację materiałów promocyjnych i monitorowanie zgodności z wytycznymi producenta. Realizacja usługi rozpoczyna się określeniem potrzeb klienta. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie audytu w sklepach stacjonarnych oraz wprowadzenie w życie najlepszych praktyk ekspozycyjnych. Na bieżąco odbywa się również monitoring wyników sprzedażowych. Zadaniem merchandiserów jest także optymalizacja przestrzeni sklepowej, polegająca na eliminacji pustych półek oraz niewłaściwe rozmieszczonych produktów.

Na czym polegają usługi merchandisingowe?

Usługi merchandisingowe oferowane są przez wyspecjalizowane w tej branży firmy, takie jak MS Services. Punkty sprzedaży decydujące się na wsparcie otrzymują kompleksowe rozwiązania, w pełni dostosowane do klientów. Specjaliści z zakresu merchandisingu zapewniają rzetelną realizację zamierzonych działań. Umożliwia im to wiedza oraz doświadczenie, dzięki którym możliwe jest osiągnięcie zaskakujących wyników sprzedażowych. W trakcie wykonywanych czynności wykorzystywane są nowoczesne narzędzia analityczne, które pozwalają w sposób skuteczny i efektywny wzmacniać wizerunek marki. Istotne jest zagwarantowanie pełnej transparentności działań, które możliwe jest poprzez raportowanie w czasie rzeczywistym. Tak realizowane czynności umożliwiają szybką reakcję w sytuacji nagłych zmian na dynamicznym rynku. Punkty sprzedażowe mają zapewnioną lepszą widoczność swoich towarów na półkach, lepszą rotację produktów i skuteczniejszą promocję w sklepach stacjonarnych.

Czym jest outsourcing przedstawicieli handlowych?

Inną usługą jest outsourcing przedstawicieli handlowych. Jest to rozwiązanie pozwalające na pełne skupienie na strategii firmy, natomiast oddelegowanie zewnętrznemu podmiotowi operacyjnych aspektów sprzedaży. Firmy oferujące outsourcing przedstawicieli handlowych zajmują się rekrutacją, szkoleniem oraz zarządzaniem zespołem handlowym. Oznacza to, że punkt sprzedaży może korzystać z wiedzy i doświadczenia specjalistów w tym zakresie, bez konieczności samodzielnego prowadzenia rekrutacji, onboardingu czy zarządzania zespołem sprzedażowym.

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%