Zamknij

Łada vs. Hetman (FOTO, VIDEO)

20:14, 30.04.2017
Skomentuj
W ramach 25 kolejki, IV ligi Grupy Lubelskiej na stadionie przy Targowej w Biłgoraju spotkały się Łada 1945 Biłgoraj i Hetman Zamość. Nie ważne jakiego poziomu są rozgrywki, mecz między Ładą a Hetmanem to nie tylko widowisko sportowe. 30 kwietnia br. spotkanie było imprezą masową, wygrała drużyna z Zamościa.

Mówiąc łagodnie - antypatia między kibicami Łady i Hetmana to zjawisko powszechnie znane i mające dlako idące konsekwencje, najczęściej negatywne i niezgodne z prawem. Niedzielny mecz pomiędzy Ładą Biłgoraj a Hetmanem Zamość został przeprowadzony jako impreza masowa podwyższonego ryzyka. Zgodnie z prawem organizator, czyli klub sportowy Łada 1945 Biłgoraj miał obowiązek dostosować się do postanowień Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, a także we współpracy z Policją i innymi służbami, zapewnić bezpieczeństwo wszystkim uczestnikom wydarzenia. Przed wejściem na stadion przy Targowej każdy kibic był dokładnie sprawdzany i musiał wylegitymować się dowodem osobistym lub legitymacją szkolną (dzieci poniżej 13 roku życia miały prawo uczestniczyć w meczu nieodpłatnie, ale wyłącznie pod opieką osoby dorosłej). Ponadto, ze względów bezpieczeństwa zarówno obiekt, jak i wszyscy kibice byli monitorowani. Na trybunach przy płycie głównej boiska OSiR zasiadł komplet kibiców, była także liczna reprezentacja gości z Zamościa.



Spotkanie na boisku przebiegało dynamicznie i kibice na grę obu zespołów nie mogli narzekać. W tabeli rozgrywek IV ligi Hetman znajduje się na 3. miejscu, drużyna Łady 1945 Biłgoraj uplasowała się na 9. pozycji ( na 18 zespołów). Z otwarcia spotkania na pewno nie była zadowolona drużyna z Biłgoraja, już w 3. minucie meczu straciła bramkę. Z karnego na prowadzenie drużynę z Zamościa wyprowadza Szymon Solecki. Po stracie bramki, drużyna Łady widocznie "przystanęła", zawodnicy "obudzili się dopiero w drugiej połowie pierwszej odsłony meczu. Jednak do przerwy Hemtam utrzymał prowadzenie. Druga połowa to już zupełnie inna, składna i rokująca na wyrównanie gra piłkarzy z Biłgoraja. Gości z Zamościa przed utratą bramki uchroniło "spojenie", a po strzele Damiana Rataja piłka minimalnie minęła bramkę. Jednak niewykorzystane sytuacje się mszczą. W połowie drugiej połowy bramkę na 2:0 dla Hetmana zdobywa Przemysław Kanarek, ustalając tym samym wynik niedzielnego spotkania.


-Przegraliśmy, bo popełniliśmy kilka prostych błędów, które się zemściły. Bez wątpienia należy do nich strata bramki z karnego. Nie tak chcieliśmy ułożyć to spotkanie. Spodziewaliśmy się, że Hetman będzie piłkarsko lepszy, chcieliśmy tę przewagę zniwelować walką i oddaniem na boisku. Zabrakło szczęścia i wykończenia akcji. Walczyliśmy na tyle na ile było nas stać - mówił po spotkaniu trener Łady Ireneusz Zarczuk.

/bilgoraj.com.pl/

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

iktoriktor

0 0

Zmiany w Ładzie są konieczne. Kolejny przegrany mecz.

21:40, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o Wiktora o Wiktora

0 0

Na jakiej pozycji upatrujesz zmian ? A może styl gry ?

21:43, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ibicibic

0 0

Styl gry to zmiana trenera. Tak jak w Hetmanie zmienili i są wyniki. W Ładzie też zarząd powinni zmienić na profesjonalistów. Klub musi być lepiej zarządzany jeśli chce się mieć wyniki i liczyć się jak Hetman i Tomasovia. Chyba że ma być to klub przegrywający seryjnie jak teraz. Wtedy wystarczą amatorzy. Jednak nie będzie rozwoju tylko porażki i czasem jakaś wygrana. Kiedyś jak Łada była w trzeciej lidze to było całkiem inaczej to wszystko zarządzane. Nie da się amatorami stworzyć silnego klubu. Menedżerowie opłacani w zarządzie mający pojęcie o klubie i zarządzaniu przyciągną sponsorów. Będą pieniądze, lepsi piłkarze i nowi trenerzy. Chodzę na Ładę już ponad 40 lat. Te wygrane na początku sezonu zaciemniły obraz i niektórzy uwierzyli że Łada jest dobrze prowadzona. To inne drużyny nie weszły w rundę i teraz wszyscy grają lepiej a Łada przegrywa mecz za meczem.

21:52, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o kibico kibic

0 0

gra w trzeciej lidze wymaga ściągania całego składy z zewnatrz, teraz w Ładzie prawie cały skład to piłkarze z miasta lub okolicy. Po co nam teraz trzecia liga? Ciekawa czwarta liga w zupełności wystarcza , co pokazął dzisiejszy mecz.

22:22, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o kibicao kibica

0 0

Nie dziwi mnie Twoja ocena sytuacji jako kibica, obserwatora, krytyka, który posadzi tyłek na krzesełku i skwasi minę. Odwołując się do sukcesów Łady z przeszłości widzę że masz bardzo blade pojęcie o profesjonaliźmie i dobrym zarządzaniu Klubem. Już byli tacy co naściągali zawodników i puścili Ładę z torbami. Lepiej skoncentrować się na solidnym szkoleniu młodzieży i grać swoimi chłopakami w 4 lidze.

22:30, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

acac

0 0

Tylko IV liga to pokazuje brak ambicji. Skoro Tomasovia i Hetman walczą o III to i Biłgoraj powinien. Popieram te opinie bo zmiany w klubie są potrzebne. Kilka meczy przegranych i bez zmian? W innych klubach trenerzy i prezesi składają rezygnacje.

22:35, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ojtek do Kibicojtek do Kibic

0 0

DOTACJE:
HETMAN - 450 TYŚ
UNIA HRUBIESZÓW - 400 TYŚ
CHEŁMIANKA - 480 TYŚ
TOMASOWIA - 350 TYŚ ITD.

Drogi kibicu może ze trzy zespoły 4 ligi schodzą poniżej 200 tyś. dotacji.
ŁADA otrzymuje 140 tyś. na trzy zespoły.
W Biłgoraju władza nie jest przychylna Klubowi, ale nikt z tego afery nie robi.
Ty Kibicu wpadnij od czasu do czasu na walne to się więcej dowiesz i może coś dorzucisz.

22:50, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arekarek

0 0

Widocznie władze miasta nie chcą dawać takiemu zarządowi tak dużych pieniędzy ? Skoro inne miasta mają takie wysokie dotacje to z czegoś to wynika. Nasze miasto jest bogatsze od Tomaszowa więc dałoby na pewno więcej. Może jakby był inny zarząd to i miasto pewnie dałoby więcej pieniędzy. Tak samo co do wyników. Porażki w sporcie zawsze wiążą się ze zmianami trenerów i zarządów. Nikt nie ma w sporcie dożywocia.

22:58, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

0 0

Nie żartujcie że Biłgoraj daje tylko 130 tysięcy na Ładę. Mniej od Hrubieszowa i Tomaszowa? Niemożliwe. To przecież ludzie by burmistrza zmienili za takie małe pieniądze na piłkę nożną.

23:01, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Dotacja z miasta jest jak dotacja unijna musisz ją rozliczyć co do złotówki i zaufanie nie ma z tym nic wspólnego.

23:10, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Dotacji dla profesjonalnego i pół-profesjonalnego sportu nie powinno być wcale z budżetów samorządów.
Dotacje powinny być tylko na sport czysto amatorski i szkolenie młodzieży.
Jak ktoś chce się bawić w profesjonalny futbol niech szuka sponsorów.

23:12, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ajacykajacyk

0 0

Mnóstwo mieszkańców Biłgoraja biega, jeździ na rowerze, uprawia czynnie sport a miasto pcha kasę w mizerną Ładę i wysoką kulturę, której widownia to albo klnący na czym świat stoi kibice, albo piętnaście osób na widowni z okazji wieczorku poetyckiego ohh ahh w BCK. Podatki są od mieszkańców to zróbcie coś dla mieszkańców szanowni włodarze! Nie jakieś kopaniny od łady i Reje Wilsony kiedy ludziom, nie burmistrzowej trzeba rozrywki!

23:15, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iłgoraj iłgoraj

0 0

Skoro inne miasta dają tak dużo kasy na piłkę nożną to i w Biłgoraju powinni. Bo wstyd przegrywać z Hetmanem.

23:20, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaa

0 0

Skoro inne miasta mają dziurawe główne drogi to i Biłgoraj powinien, prawda?

Taki Hrubieszów jak ktoś pisał dotacja 3 razy większa, budżet miasta mniejszy o 1/3, czyli wydają na klub procentowo 5 razy więcej niż Biłgoraj, no i jakie skutki? W tabeli niżej niż Łada.

Pomyśle może jeden z drugim, że pieniądze nie rosną na drzewie i żeby komuś dać innemu trzeba odebrać mamy w województwie jeden z najlepszych wskaźnków wydatków na cele inwestycyjne, ostatnio co roku jest nadwyżka budżetowa i miasto sukcesywnie spłaca długi (zaciągnięte między innymi na budowę hali sporotwej czy stadionu), to i oczywiste, że na "igrzyska" się mniej przeznacza.

Ideałem by było, żeby klub się sam utrzymywał (profesjonalna pierwsza drużyna), a miasto dawało dotację tylko na szkolenie młodzieży.
No, ale kibice-socjaliścy tego nie zrozumieją, bo dla nich burmistrz zły, bo daje mało pieniędzy (ciekawe czy chociaż wiedzą skąd są te dawane pieniądze, bo podpowiem, że miasto nie ma ani grosza swojego).

23:34, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wielbiam czytać mądrwielbiam czytać mądr

0 0

ALE TAK NA POWAŻNIE !!! Po jakiego grzyba lll liga w Biłgoraju? Czy zdajecie sobie sprawę jaki jest to nakład finansowy? Same opłaty do Lubelskiego Związku to kosmos! Panowie 600 tyś w lll lidze nie daje gwarancji utrzymania. Na konferencji w Zamościu nie jaki Welcz dyrektor Hetmana wspomniał, żeby Hetman swobodnie mógł wejść do lll ligi potrzebne są pieniądze w kwocie 800 tyś. tylko na jedną drużynę. Łada dostaje 140 tyś na trzy drużyny, więc zejdźcie na ziemie.

23:41, 30.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eheehe

0 0

Pozdro dla tych ktorzy najezdzaja na łade. Te 130 tys zł to rocznie 5 zl na mieszanca Biłgoraja. Chciałbym dodać ze 4 zł placicie na Znicz i po 2zl/1zl na inne stowarzyszenia. Nagonka na łade ze przegrywaja za peniadze podatników. W dodatku te 5 zł na lade idzie na 3 druzyny czyli ok 60 chlopakow, a w porownaniu z innymi stowarzyszeniami to jest spora liczba.

00:29, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bibi

0 0

Nikt nie najeżdża. Są słabe wyniki i trzeba zmian żeby było lepiej.
Zaklinanie rzeczywistości nic nie da. Zmiany w klubie są potrzebne.

01:24, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Wiadomo, że jak ktoś się interesuje to wie, że wszystko jest transparętne i do wglądu. W Biłgoraju mamy ludzi którzy chcą wspierać tę dyscyplinę sportu i wykładają nie małe pieniądze, ale wciąż za małe, aby osiągnąć satysfakcje swoją i kibiców. Ktoś w komętarzu wspomniał o wymianie trenera i zarządu ku wyższym celom jak 3 liga, pełen profesjonalizm itd. to bardzo proszę o dołączenie do zarządu i uwiarygodnienie się w działaniu, wszyscy są mile widziani.
I teraz taka nie wygodna kwestia poniższy wpis o niku "taa" mówi, żeby komuś dać trzeba komuś zabrać. Typowe myślenie urzędasa który ma pulę, do wykorzystania i nie robi nic aby zwiększyć dochód do budżetu. Za czasów Oleszczaka inwestorzy powstawali jak grzyby po deszczu a od 12 lat jest inwestycyjna cisza grobowa. Z pustego to nawet Salomon nie na leje.

01:55, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ytanie retoryczneytanie retoryczne

0 0

Dla kogo był wczorajszy mecz ?

06:04, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oloolo

0 0

Ktoś napisał

DOTACJE:
HETMAN - 450 TYŚ
UNIA HRUBIESZÓW - 400 TYŚ
CHEŁMIANKA - 480 TYŚ
TOMASOWIA - 350 TYŚ ITD.

Drogi kibicu może ze trzy zespoły 4 ligi schodzą poniżej 200 tyś. dotacji.
ŁADA otrzymuje 140 tyś. na trzy zespoły.

Jak tak jest to jest to skandal.
Ludzie w Biłgoraju zasługują na sport i piłkę nożną na wysokim poziomie.
Bez pieniędzy nie da się tego osiągnąć.
W tamtych miastach władze to widzą.
W Biłgoraju wmawiają naiwnym : i tak dużo Łada otrzymuje.
Liczby nie kłamią.
Zapytajcie ile kosztuje ten Wilson godzina na dniach Biłgoraja.
Nie lepiej wydać te pieniądze na Ładę?


Łada potrzebuje nowych piłkarzy lepszych aby młodzi z Biłgoraja mieli od kogo uczyć się.

07:56, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

easumując wszystki weasumując wszystki w

0 0

tylko kluby amatorskie powinny dostawać dofinansowanie od miasta , natomiast kluby zawodowe powinny 'żyć" z finansowania przez sponsorów.

09:00, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

?adaaaa dziadyyyy !!?adaaaa dziadyyyy !!

0 0

09:04, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Taki Wilson to pewnie z 30-50 tysięcy.
Tyle, że na Wilsona przyjdzie pewnie więcej osób niż na wszystkie mecze Łady razem wzięte. Widzisz każdy ma inne priorytety i inne potrzeby. Pewnie znalazło by się sporo osób, które idąc twoim to,iem rozumowania powiedziało by: po co wydawać pieniądze na Ładę, lepiej wybudować uliczkę na osiedlu czy kawałek chodnika. Albo lepiej za te pieniądze zrobić festyn i zaprosić Zenka Martyniuka.

Poza tym nie oszukujmy się ładowaniem publicznych pieniędzy nie da się zbudować mocnej profesjonalnej drużyny, to droga do nikąd. Z każdym kolejnym poziomem rozgrywek koszty rosną kilkukrotnie. Tylko mocni prywatni sponsorzy mogą pozwolic to osiagnąć.

Łada obecnie ma budżet chyba na poziomie ok. 250 tysięcy. Dla tych co marzą o 3 lidze to pomyślcie, że aby tam grać i być średniakiem bez ciągłej walki o uniknięcie spadku to trzeba z milion na sezon mieć.

Inna sprawa jest taka, że w Ładzie obecnie większość zespołu to młode chłopaki z Biłgoraja i okolic. Gdyby chcieć przeskczyć o jeden pozim wyżej i zamiast średniakiem 4 ligowym być średniakiem 3 ligowym to większość kadry do wymiany, trzeba ściągać zawodników z zewnątrz, koszty runkcjonowania klubu pewnie 3-4 razy wyższe. Czy jest sens?

Obecnia 4 liga jest dość mocna i w obecnej sytuacji to chyba najlepsze miejsce dla Łady, gdyby jeszcze bez problemu mieścili się w pierwszej 8-ce to było by spoko. Nie ma co się porywać z motyką na słońce.

Inna sprawa, że są w Biłgoraju ogromne firmy (BRW, Ambra, Model, Polskone) i gdyby tak któraś weszła w pilłkę nożną to co innego i wtedy można by myśleć o czymś więcej.
Powtórzę jeszcze raz, w sytuacji gdy dotacja od miasta to ponad całkowitego połowa budżetu klibu nie ma co myśleć o podboju wyższych lig. Bez prywatej kasy nic z tego nie będzie.

09:06, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mall biznesmall biznes

0 0

Funkcjonowanie klubu w mieście liczącym niespełna 30 tys. mieszkańców, gdzie główne dochody klubu to dotacje z samorządu miasta powinno odywać się na zasadzie małej firmy, która oprócz dotacji posiada dochody własne.
Pytanie z jakiego źródła miałyby być te dochody ?
Prócz dochodów z biletów na mecze i karnetów i reklam oraz sponsorów. Dla przykładu:
1. Organizacja lub współrganizacja atrakcyjnych imprez dla biłgorajan o charakterze sportowym i nie tylko.
2. Organizacja wyjazdów na wydarzenia sportowe dużej rangi w kraju i za granicą.
3. Organizacja wypoczynku dzieci i młodziezy połączonego z piłką nożną i rekracją (narty, żagle i.t.p)
4. Szkolenie zawodników we własnych szkółkach i odpłatne transfery do klubów z wyższych lig i miast dajacych szanse na dalszy rowój i kształcenie.
Ostatnia działalność wymaga zaangażowania kadry menadżersko - trenerskiej na rozliczania za efekty szkolenia. Nie tak jak dotyczczas kilku panów z wysokim ego o swoich umiejętnościach trenerskich prowadzi szkółki czy też grupy piłkarskie a efekty są mizerne.
Gra w biłgorajskim klubie powinna przynosić dzieciom radość, młodzieży satysfakcję i szansę na dalszy rozwój sportowy i intelektualny.
Wszystkie działania powinny angażować szerokie grono działaczy, rodziców,wolontariuszy, ludzi dobrej woli i kibiców. Nie tylko krytyka, krytyka, krytyka ! Tak myślę .....

09:13, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o do kwestii dotacjio do kwestii dotacji

0 0

Ktoś tam pisał, że Łada otrzymuje 140 tysięcy na 3 zespoły.
Jakie to 3 zespoły posiada Łada? Wydaje mi się, że w ładzie są tylko 2 zespoły: seniorzy i juniorzy starsi.. Więc dostaje 140 tysięcy na 2 zespoły. Juniorzy młodsi są w strukturach OSIRu i co było mówione dopiero od lipce tego roku przejdą pod Ładę i wtedy dotacja na pewno zostanie zwiększona, bo w tej chwili są finansowani z budżetu OSIRu.

Wspomniany jest choćby Tomaszów i kwota 350 tysięcy, która jest nieprawdziwa, bo z tego co sprawdzam w budżecie Tomaszowa to Tomasovia na 2017 rok ma przyznane 286 tysięcy dotacji. Ale uwaga! Tomasovia posiada aż 7 zespołów piłkarskich, a nie 2 jak Łada.
Poza tym TKS Tomasovia ma też sekcję piłki siatkowej kobiet i wrotkarstwa (ale tu nie jestm pewnie czy dotacja dotyczy też tych sekcji).

Następna sprawa to wspomniany Hrubieszów. Ktoś tu pisał o 400 tysiącach. Jak sprawdzam w budżecie Hrubieszowa na 2017 to dotacja wynosi 300 tysięcy. Ale! Unia Hrubieszów to klub wielosekcyjny. Oprócz sekcji piłkarskiej jest też sekcja podnoszenia ciężarów i lekkoatletyczna. Więc ta dotacja to na wszystkie sekcje.

Kolejne miasto Chełm, też przytaczana kwota nieprawdziwa. Ktoś pisze o 480 tysiącach, a wg. budżetu na 2017 Chełmianka dostała 413 tysiące. Tyle, że jednak trzeba brać pod uwagę wielkość miasta i całkowity budżet miasta. Chełm ma 334 miliony budżetu. Biłgoraj ma 103 miliony.

No i Zamość, tak samo jak Chełm, ciężko porównywać, bo dużo większe miasto i dużo większy budżet. Co do dotacji też błędna kwota, ktoś pisze, że Hetman ma 450 tysięcy, a z budżetu na 2017 wynika, że dostał dotację w wysokości 400 tysięcy. Tyle, że budżet Zamościa to 442 miliony, czyli prawie 4,5 raza więcej niż Biłgoraja.

Tak więc biorąc pod uwagę, że Łada to klub jednosekcyjny, mający tylko 2 drużyny i biorąc pod uwagę wielkość miasta i poziom ogólnego budżetu nie wygląda to jakoś tragicznie.

10:14, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anie burmistrzu nie anie burmistrzu nie

0 0

Piłka nożna to nie wszystko w Biłgorajskim sporcie, ale bardzo dobrze, że przy okazji piłki nożnej pojawia się dyskusja. Mało kto, a napewno nie burmistrz zdaje sobie sprawę z tego ile trudu trzeba włożyć dla pozyskania sponsora, darczyńcy, kogo kolwiek lub co kolwiek, żeby dziciaków, młodzież zachęcić i docenić. Panie Burmistrzu jeżeli chce Pan posmakować co przeżywają organizacje sportowe prosząc, żebrząc o pieniądze, to proszę pozyskać 1/4 kwoty na małą inwestycje od prywatnych sponsorów DOŚWIADCZENIE BEZCENNE.

10:23, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 jeszcze budżety klu jeszcze budżety klu

0 0

Ktoś tam porównuje Ładę do Hetmana czy Chełmianki, ale to jest fiannsowo praktycznie inna liga.
Taka Łada ma całkowity roczny budżet chyba coś ledwo ponad 200 tysiecy. Ponad połowa budżetu to dotacja miejska.
Dla porównania Hetman ma budżetpodobno ponad 800 tysięcy,a Chełmianka w okolicach miliona.
W obu tych klubach ponad połowa budżetuów to pieniądze prywatne.

Prawda jest taka, że bez prywatnych pieniędzy nie zbudujesz mocnej drużyny. Podwyższanie dotacji ze środków publicznych to droga do nikąd, bez mocnych sponsorów.nie będzie piłki na wysokim poziomie.

10:25, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

waga urzędas  - "co waga urzędas - "co

0 0

Otóż mylisz się i wiedzę masz niekompletną ściągając stare dane z internetu.

10:48, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

omek w całym urzędziomek w całym urzędzi

0 0

Przestań pisać te farmazony, weź się do pracy a nie tylko kredyty zaciągasz. A później nie ma na sport.

11:04, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

No tak, bo w BiP i oficjalnych uchwałach piszą nieprawdę ;)
Ale Ty wiesz lepiej, to może zacytuj jakieś oficjalne dokumenty na potwierdzenie swoich kwot.

11:36, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Poza tym jakie stare dane jak to wszystko z budżetów na 2017.
Wydaje mi się, że to ty masz nieaktualne dane sprzed kilku lat.
Bo faktycznie w większości miast kiedyś dotacje dla klubów były wyższe,a le od kilka lat widać, ze samorządy zaciskają pasa i tną dotacje dla klubów sportowych.

11:38, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o poniżejo poniżej

0 0

Zamiast pisać pierdoły, to weź sztormówkę i idź świętować :)

11:54, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o KOLO:o KOLO:

0 0

12:26, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o KOLO:o KOLO:

0 0

"Drogi kibicu może ze trzy zespoły 4 ligi schodzą poniżej 200 tyś. dotacji."

/

Trzy czy trzynaście co to za różnica, prawda?

/

Dotacje od JST dla klubów na 2017:

/

Chełmianka Chełm - 413.240
Hetman Zamość - 400.000
Unia Hrubieszów - 300.000
Tomasovia Tomaszów Lubelski - 286.000
Stal Kraśnik - 240.000
---
Lewart Lubartów - 180.000
Kłos Chełm - 155.000
Lutnia Piszczac - 145.000
Łada Biłgoraj - 140.000
Powiślak Końskowola - 120.000
POM Iskra Piotrowice - 120.000
Kryształ Werbkowice - 105.000
Polesie Kock - 90.000
Włodawianka Włodawa - 80.000
Victoria Żmudź - 70.000
LKS Milanów - 50.000
---
Górnik II Łęczna 0 (bd)
Lublinianka Lublin - 0 (bd)


12:29, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

W Dzienniku Wschodnim napisali ze na meczu Łady było ok 1200 osób.
Ciekawy jestem ile Klub sprzedał biletow na ten mecz moze ktoś wie.
Kiedyś byłem na meczu i pan w kasie sprzedał mi bilet na ktorym bylo wydrukowane zupelnie coś innego niz byc powinno mecz zupełnie z kim innym i data inna kilka meczów w stecz dla mnie to porostu lewizna była .

13:39, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o poniżejo poniżej

0 0

Bo jesteś po prostu frajerem. Należało temu dzwonowi w kasie zwrócić uwagę. Skoro sprzedał ci nieważny bilet, to trzeba było mu "zapłacić" w ten sam sposób np. kolorowym papierkiem :)

15:47, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ak z ciekawościak z ciekawości

0 0

Co oznacza słowo "najpiejszym"?

19:16, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

0 0

Co do organizacji imprezy to klub musi się chyba jeszcze trochę nauczyć.
Na bramce ochroniarz mówi, że parasola wnieść nie można (a że dzień deszczowy to oczywiste, że sporo osób wzięło, ten kto autem to nie ma problemu, bo w aucie zostawi, ale część osób z miasta pieszo).
Na oczywiste w tej sytuacji pytanie o depozyt, ochroniarze i pracownicy klubu robią wielkie oczy jakby yeti zobaczyli ;)

21:56, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

A miało być tak dobrze, a łyse bydło znów odpalili race. A wszyscy byli sprawdzani. Jak to jest?

23:39, 01.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o poniżejo poniżej

0 0

Nie bądź naiwny. Taki ochroniarz to może sprawdzał dzieciaka z gimnazjum, a nie łysego karka, bo by w pier....l dostał. Taka jest prawda :(

08:17, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

byszekbyszek

0 0

Zmienić burmistrza i będzie więcej pieniędzy na Ładę i na sport w Biłgoraju. Inne miasta wiedzą że sport to zdrowie i najlepsza reklama dla miasta.

09:03, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddd

0 0

Piotr, daj sobie spokój. I tak nie zostaniesz burmistrzem.

09:16, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arekarek

0 0

więcej na sport to podstawa w każdym mieście i dobrze że to poruszacie, skoro taki Hrubieszów i Tomaszów daje więcej na piłkę nożną to i Biłgoraj powinien

13:58, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yle samorządy dają nyle samorządy dają n

0 0

Chełmianka Chełm - 413.240
Hetman Zamość - 400.000
Unia Hrubieszów - 300.000
Tomasovia Tomaszów Lubelski - 286.000
Stal Kraśnik - 240.000
---
Lewart Lubartów - 180.000
Kłos Chełm - 155.000
Lutnia Piszczac - 145.000
Łada Biłgoraj - 140.000

14:07, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o poniżej:o poniżej:

0 0

Ładna manipulacja ;)

A może tak ;-)

Łada Biłgoraj - 140.000
Powiślak Końskowola - 120.000
POM Iskra Piotrowice - 120.000
Kryształ Werbkowice - 105.000
Polesie Kock - 90.000
Włodawianka Włodawa - 80.000
Victoria Żmudź - 70.000
LKS Milanów - 50.000
---
Górnik II Łęczna 0 (bd)
Lublinianka Lublin - 0 (bd)

14:33, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

woty na klubywoty na kluby

0 0

Chełmianka Chełm - 413.240
Hetman Zamość - 400.000
Unia Hrubieszów - 300.000
Tomasovia Tomaszów Lubelski - 286.000
Stal Kraśnik - 240.000
---
Lewart Lubartów - 180.000
Kłos Chełm - 155.000
Lutnia Piszczac - 145.000
Łada Biłgoraj - 140.000

14:57, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

w Hrubieszowie i Tomaszowie tyle więcej na piłkę ? miasto powinno dać więcej na Ładę

15:08, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

0 0

No nie wiem czy AŻ tyle więcej.

W Tomaszowie mają 7 drużyn piłkarskich w Tomasovii i srużyne siatkówki kobiet.
W Biłgoraju w Ładzie są tylko 2 drużyny piłkarskie i tyle.

W Hrubieszowie ta podana kwota jest przeznaczona na piłkę nożną + podnoszenie ciężarów + lekkoatletyka.

15:48, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ucjan - w ramach naśucjan - w ramach naś

0 0

Tomasowia jest poukładana w oparciu o Ośrodek Sportu i Rekreacji, otóż dyrektorem jest Pan Pryciuk, który piastuje stanowisko Prezesa Zamojskiego Związku Piłki Nożnej. Tomasowia dostaje 300tyś, Ośrodek Sportu szkoli roczniki Tomasowii pod logiem TomasowiI i wygląda to tak, jakby 300 tyś było na 7 grup. Jest wiele niuansów, w których Łada jest poszkodowana, a to dlatego, bo biłgorajski OSiR jest marnie zarządzany i dyskryminuje Łade Biłgoraj. Łada ma obecnie dwie drużyny, na które do tej pory dostawała 110 tyś. w tym roku dostała o 30 tyś więcej, ponieważ przejmuje juniora młodszego w czerwcu. Czyli na trzy drużyny Łada otrzymała 140 tyś i jeżeli ktoś wierzy w to, że Burmistrz coś doda, to szacun za wiarę. Urzędasy w Biłgoraju wypisują w komentarzach liczby, kto ile dostaje, ale diabeł tkwi w szczegółach. Są miasta, które hojnie wspierają piłkę nożną, która ściąga na trybuny tysiące sympatyków.

19:25, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ibice z Biłgoraja roibice z Biłgoraja ro

0 0

JEJ ODDAŁEM SERCE SWE, ONA NAJPIĘJSZYM SNEM.
BRAWO !!! Promocja miasta poszła w świat nic dziwnego, że Rosłan stawia na kulture;-)

19:55, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o Lucjan:o Lucjan:

0 0

No to podaj może ile to tysięcy kibiców ściąga tak dobrze finansowana piłka nożna w Tomaszowie, Hrubieszowie, Kraśniku, czy Lubartowie.

20:30, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cbcb

0 0

Panie Lucjanie, widzę, że ma Pan duża wiedzę o lokalnym/regionalnym środowisku piłkarskim, to może teraz jakaś analiza Unii Hrubieszów?

Jak to jest, że Unia dostaje od miasta ponad 2 razy więcej niż Łada, a poziom słabiutki i pewnie do końca będą się bronić przed spadkiem?

22:27, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ucjan - w ramach naśucjan - w ramach naś

0 0

Pytanie retoryczne i wiem, do czego zmierzasz. Trybuny pękajace w szwach, kibicowski doping, atmosfera do pozazdroszczenia przez trzecioligowe kluby. Nie ma z kim porównywać.
UWAGA!!!!! Gra zawodników to dolna część tabeli okręgówki i nie chodzi tylko o Ładę, ponieważ Hetman też nic nie zagrał. Byłem rozczarowany meczem i podejrzewam, że nie tylko ja. W grze Łady zauważam od początku sezonu niedorozwinęcie piłkarskie. Wiem, że obecnie drużyna się wzmocniła, ale zupełnie nie przekłada się to na jakość. Drużyna traktuje Perina jako cudotwórce, który sam ma sobie wyjść z kontrą, dośrodkować i strzałem głową zdobyć bramkę. Nie widzę gry zespołowej, nie widzę walki o każdy metr murawy, nie widzę szacunku do kibiców, a przede wszystkim nie widzę trenera, któryby reagował na to, co dzieje się na boisku w sposób konstruktywny. Wielu kibiców po meczu było rozgoryczonych nijaką postawą zawodników. Hetman zagrał słaby mecz i w mojej ocenie był do ogrania, ale jak to w Ładzie bywa, zawodnicy zamiast sobie podawać to raczej pozbywali się piłki. Wydaj się jakby drużyna mecz przegrała już w szatni. Zauważyłem również pewną zależność w zmianach jednego z napastników- kiedy wchodzi ów napastnik, to tracimy bramkę albo heroicznie się bronimy. Trenerze, czy to jest jakaś taktyka ?

22:29, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cccc

0 0

Z tą zmianą trenera to może i warto spróbować.

Wydaje mi się, że Łada staje się takim Arsenalem (oczywiście w odpowiedniej skali).

Lubię Arsenal i kocham Ładę i wydaje mi się, że i tu i tu, pewna filozofia się wypaliła i trzeba świeżego spojrzenia na klub.

23:09, 02.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dammdamm

0 0

wylewac pomyje ,to kazdy umie , ale przy organizacjii takiej imprezy jaka byla ,na meczu Lada =Hetman czyli masowka podwyzszonego ryzyka ,nikomu do lba nie przyszlo aby ,zaangazowac sie w to przedswiewziecie ,ktorego nie bylo od ponad 20 lat , kazdy madry w internecie sciagnie pare linkow skopiuje ii zadowolony,, co do ilosci kibicow nie mozna bylo podac wiecej niz 1200 osob poniewaz na tyle bylo w zapisie pojemnosci miejsc sidziacych ,ale jakis z niewiedza musial swoje 3 grosze wcisnac , zenada , moim zdaniem impreza sie udala ,szkoda tylko ,ze wynik nie byl kozystniejszy dlaLady ,ludzie wpsierajcie a,nie gnoicie ludzi ,ktorzy poswiecaja swoj prywatny czas za darmoszke ,jeszcze sami dokladaja , pozdrawiam i zyczmy zarzadowi sil determinacjii , i w osiagnieciu celu czyli utrzymaniu w 4 lidze ,,,

09:10, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o poniżej, nikt nie o poniżej, nikt nie

0 0

Warto było by się przy tym artykule zastanoić nad trenerem. Zapraszam do dyskusji i podawania propozycji nazwisk kandydatów na trenera Łady Biłgoraj.

09:47, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cccc

0 0

Widzę dyskusja sie nie wywiązała i nie jest to dla mnie zdziwieniem bo trenerów po pierwsze nie ma na miarę 4 ligi w okolicy, a po drugie ściągnąć kogoś z zewnątrz to trzeba sowicie opłacić. Koło sie zamyka i dlatego Irek jest nie do ruszenia i mi to pasuje.

12:00, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czcz

0 0

Jeśli 1200 siedzących, a z Zamościa było 290 na stojących, to można przyjąć,że ok. 1500 osób było na meczu

21:46, 04.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adad

0 0

z zamościa na pewnie nie było 290

16:54, 05.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu bilgoraj.com.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%