Zamknij

Jak szybko i skutecznie przeprowadzić firmową przeprowadzkę?

07:00, 04.08.2022 Artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:38, 04.08.2022
Skomentuj

Zmiana siedziby firmy lub jednego z jej oddziałów to duże wyzwanie. Niezależnie od rozmiaru zakładu pracy, należy zadbać o bezpieczne zapakowanie wszystkich urządzeń, narzędzi, mebli oraz innych często używanych przedmiotów. W szczególności należy zwrócić uwagę na sposób pakowania i transportu ważnych dokumentów, a także rzeczy wykonanych z delikatnych materiałów. Firmowa przeprowadzka może być wykonana własnymi środkami przedsiębiorstwa lub przy wsparciu zewnętrznej firmy. Oba sposoby warto połączyć tak, aby zmiana miejsca prowadzenia działalności mogła być przeprowadzona sprawnie, a pracownicy mogli szybko powrócić do swoich obowiązków.

Planowanie i koordynacja działań
Przeprowadzka firmy jest dużym wyzwaniem zarówno dla małego, jak i dużego zakładu pracy. Przeniesienie wszystkich ważnych sprzętów oraz elementów wyposażenia wymaga koordynacji działań tak, aby firmowa przeprowadzka mogła być przeprowadzona jak najszybciej. W pierwszej kolejności należy wykonać przegląd stanowisk pracy oraz przynależących do nich przedmiotów, które będą musiały być transportowane. W szczególności dotyczy to mebli, a także dużych i ciężkich sprzętów, które muszą zostać w szczególny sposób zabezpieczone.

Zapewnienie materiałów do pakowania
Firma wykonujące przeprowadzkę powinna dostarczyć odpowiednią ilość materiałów do pakowania, niezbędnych do przygotowania wyposażenia firmy do transportu. Część materiałów można przygotować samodzielnie. W miarę możliwości warto wykorzystać oryginalne kartony, w których wyposażenie firmy zostało zakupione. Przyspiesza do pakowanie i pozwala mieć pewność, delikatne przedmioty nie zostaną uszkodzone w trakcie transportu.

Firmowa przeprowadzka w kilku etapach
Firmowa przeprowadzka musi być zaplanowana z odpowiednim wyprzedzeniem i realizowana przy uwzględnieniu określonej organizacji działań. Warto zdecydować, które stanowiska pracy będą przenoszone w pierwszej kolejności, a które można pozostawić na drugi lub trzeci etap. Pozwala to zachować jak najkrótszą przerwę w pracy, a więc nie narazi firmy na nadmierne straty.

Przed przeprowadzką pracownicy powinni usunąć wszystkie przedmioty z biurek, szafek i szuflad. Należy je zapakować do kartonowych pudeł, a następnie dokładnie opisać zawartość. Meble zawierające szuflady i otwierane drzwi należy zabezpieczyć za pomocą taśmy klejącej tak, aby elementy ruchome nie powodowały uszkodzeń w trakcie transportu. Rogi mebli powinny być zabezpieczone za pomocą elementów styropianowych lub wykonanych z grubej tektury.

Zabezpieczenie elementów wyposażenia
Używana taśma klejąca nie może pozostawiać śladów na transportowanych przedmiotach lub, co gorsza, powodować uszkodzenia ich powierzchni. Dlatego wiele elementów warto zabezpieczyć dodatkowo za pomocą folii bąbelkowej lub innego materiału pozwalającego zachować odpowiednią amortyzację podczas przenoszenia i przewożenia wyposażenia.

Wszystkie transportowane elementy powinny być spisane przez jednego z pracowników. Warto również podliczyć ilość transportowanych przedmiotów i pudeł tak, aby w nowym miejscu nie było wątpliwości, że żaden z elementów nie został zagubiony. W razie ewentualnych kłopotów pozwala to także na łatwiejsze rozpoznanie, które przedmioty należy odnaleźć i gdzie mogą się znajdować.

Po więcej niezawodnych wskazówek oraz kosztach takiej przeprowadzki firmowej zapraszamy do wpisu: Firmowa przeprowadzka – jak wykonać ją profesjonalnie? Wpis został przygotowany przez firmę INWEMER, która zapewnia szereg usług dla firm i instytucji na terenie całego kraju. Tworzą personalizowane zestawienia świadczonych usług, idealnie skrojonych dla potrzeb klientów. Warto zapoznać się z ich ofertą dotyczącą utrzymania czystości i technicznej obsługi nieruchomości.

Szybkie rozpakowanie w nowym miejscu
W nowym miejscu pracy wszystkie pudła muszą zostać rozpakowane, a sprzęty sprawdzone pod względem kompletności i ewentualnych uszkodzeń. Firma przeprowadzkowa można się tym zająć, jak również ustawić meble w miejscach wybranych przez klienta. Zewnętrzna firma może uprzątnąć dotychczasowe miejsce pracy, a później pomieszczenia w nowej lokalizacji. Dzięki temu firmowa przeprowadzka nie będzie wiązała się niedogodnościami dla pracowników i kierownictwa. Zakład pracy będzie mógł zachować ciągłość prowadzonej działalności lub przerwa w pracy będzie najkrótsza jak to tylko możliwe.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%