Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Zmierzyć zadowolenie klienta

Dodał: red Data: 2018-09-13 11:51:50 (czytane: 225)

Wsłuchiwanie się w opinie konsumenta sprzyja zwiększeniu jego satysfakcji, a zadowolony klient chętnie ponawia zakup i poleca firmę swoim znajomym. Zadowolenie nabywcy jest więc podstawą do budowania lojalności, dlatego warto monitorować jego poziom.

Biuro Rachunkowe BIURGAW Jan Gawda - rozliczenia podatkowe, księgowość, doradztwo, podatki
www.biurgaw.ns24.net,Biuro rachunkowe, Jan Gawda, Biurgaw, rozliczenia, księgi podatkowe, biłgoraj, księgowy, księgowy biłgoraj,

Ul. Komorowskiego 3 /pokój 113 i 115/ I piętro. 23-400, Biłgoraj



JAK SIĘ MIERZY SATYSFAKCJĘ?
Pomiar satysfakcji pozwala zbierać opinie i uwagi dotyczące całości dokonanej transakcji. Na ich podstawie ocenia się jakość oferty, poziom obsługi i lojalności klienta wobec firmy.

- Wiedza o poziomie zadowolenia odbiorcy z usług przedsiębiorstwa pozwala dostosować się do potrzeb rynku – mówi właściciel sklepu internetowego vapex.pl, specjalizującego się w zaopatrywaniu fanów modelarstwa i Airsoftu w wysokowydajne akumulatorki dobrych marek. - Pomaga też pozytywnie wpływać na zadowolenie klientów i budować z nimi długotrwałą relację.

Badanie satysfakcji nabywców przeprowadza się najczęściej przy pomocy ankiet.

- Dobrze jest dokonywać je cykliczne dla porównywania wyników – uważa przedstawiciel firmy Panas Ekskluzywne Schody i Podłogi, projektanta i wykonawcy m.in. artystycznych schodów drewnianych, które można oglądać na stronie schodypanas.pl – Daje to możliwość oceny, czy nasze działania naprawcze odniosły pożądany skutek.

Badanie wskazuje też kierunek zachodzących przemian, co umożliwia odpowiednie reagowanie na zmieniające się trendy. Pomiar satysfakcji klientów opiera się na wskaźnikach satysfakcji i lojalności, m.in.:
- wskaźniku Net Promotion Score (NPS), przedstawiającym zadowolenie i lojalność odbiorcy wobec firmy przez jego skłonność do polecenia jej usług lub produktów najbliższym i znajomym,
-  wskaźniku Client Satisfaction Index (CSI), który obrazuje zbiorczą ocenę zadowolenia z transakcji, sumującą oceny poszczególnych elementów tego procesu,
- Customer Effort Score (CES), parametrze określającym wysiłek, jaki klient musi wkładać na każdym etapie zakupu, dzięki któremu możliwa jest ocena np. komunikacji ze wsparciem technicznym firmy,
- wskaźniku Share of Wallet (SOW), czyli stosunku wartości zakupów w firmie do wartości transakcji w innych miejscach.

zadowolenie_klienta.jpg

GDZIE PRZEPROWADZA SIĘ BADANIE?
- Badanie satysfakcji klienta przeprowadzać można w każdym miejscu – twierdzą doradcy z Hicopy Gdańsk, firmy oferującej na stronie hicopy.gdansk.pl wysokiej jakości urządzenia do ekologicznego, taniego drukowania i skanowania dokumentów.

Każdy odbiorca jest ważny, a więc pomiaru jego satysfakcji można dokonywać w:
- placówkach handlowych, bez względu na ich wielkość i branżę,
- zakładach gastronomicznych wszystkich kategorii,
- jednostkach administracji publicznej i urzędach,
- placówkach oferujących usługi dla ludności.

CZY WARTO MIERZYĆ?
Podsumowując powyższe, uwypuklić warto zasadność badania satysfakcji klientów.
- Pomiar satysfakcji nabywców pozwala określać mocne i słabe strony firmy - uważają pracownicy kancelarii VOX VERITAS voxveritas.pl, specjalizującej się w usługach odszkodowawczych, wywalczającej wysokie odszkodowania rodzinom za wypadki śmiertelne i w przypadkach, gdy poszkodowany został ranny oraz w sprawach dotyczących dziedziczenia OFE, wypłacającej klientom pieniądze do 30 dni od podpisania umowy.
- Wskazuje, gdzie i co powinniśmy zmienić lub ulepszyć.

- Badanie takie umożliwia ograniczenie odpływu klientów do konkurencji oraz umacnianie ich lojalności – dodaje właścicielka firmy Accounts4u2 - przedsiębiorstwa, które na stronie accounts4u2.pl poleca swoje usługi w zakresie kompleksowego prowadzenia księgowości dla firm.

A wszystko to sprzyja maksymalizacji zysków ze sprzedaży produktów i usług oraz zwiększaniu udziałów firmy w rynku. A przecież taki powinien być główny cel każdego przedsiębiorcy.

* Materiał zewnętrzny

Tagi: zadowolenie klienta   biłgoraj   klienci   usługi

Zobacz także

Powiadomił policjantów o nietrzeźwym kierowcy

Dodane: 2018-09-19 15:47 - Komentarze  (0)  czytane (287)

TAGI:



Komentarze (1)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 54.80.219.236

to jak mierzenie (2018-09-13 16:38:21)

zadowolenia z bzykania. Niedługo bedą mierzyli zadowolenie ze sra12nia i szcza12nia co za debiliz12m ogarnął nierobów

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


Telewizja

79. rocznica sowieckiej agresji na Polskę

Dożynki Powiatu Biłgrajskiego - Księżpol 2018

75. rocznica wysiedlenia Bukowiny

Wspólny koncert pieśni żołnierskich

Tytoniaki 2018 - gwiazdy wieczoru Ostrowska, Bednarek i Martyniuk

Muzyka i taniec sąsiadów

Konkursy

Voucher do food trucka
Zobacz więcej Dodaj

Promocje

Przeczytaj kolejną wiadomość:

RWKS Sparta Biłgoraj zaprasza dziewczęta na zajęcia z piłki nożnej

Działająca w klubie od 2013 roku, sekcja piłki nożnej dziewcząt ogłasza nabór do swojej drużyny. W tym roku RWKS Sparta Biłgoraj...