Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Zacznij zdobywać klientów dzięki stronie www

Dodał: red Data: 2018-07-12 12:32:46 (czytane: 679)

Prawie każda firma posiada stronę internetową, niestety nie każda zdobywa za jej pomocą tej klientów. Wielu przedsiębiorców traktuje swoją stronę jako zwykłą ulotkę, z tą różnicą że znajduję się online. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży!. Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów. Jak tego dokonać?

JP BUDOWNICTWO
www.jpbudownictwo.pl,termo-modernizacja, doceplanie biłgoraj, malowanie, tynkowanie, remonty, renowacje, ocieplanie, adaptacja, adaptacja poddasza, adaptacja piwnc, tynkowanie biłgoraj, malowanie biłgoraj, adaptacja biłgoraj, remont biłgoraj

ul. E Orzeszkowej 25. 23-400, Biłgoraj



Stwórz stronę, która będzie odzwierciedlała Twoją ofertę
Aby zdobyć klienta, trzeba najpierw przyciągnąć jego uwagę i czymś go zainteresować, aby pozostał na dłużej. Twoja strona powinna zawierać pełną ofertę firmy wraz z wszelkimi szczegółami dotyczącymi produktów czy usług. Już w czasie przeglądania oferty potencjalny klient może wyrobić sobie zdanie o firmie czy jakości usług je świadczy. Im więcej informacji udzielisz, tym większa szansa na zdobycie klienta czy sprzedaż produktu.

Wypisanie zakresu oferty na jednej stronie nie wystarczy. Każdy produkt czy usługę opisz na osobnej podstronie. Dzięki temu w łatwy sposób potencjalni klienci będą mogli dzielić się linkami do właściwych miejsc oraz zyskasz na widoczności w wyszukiwarkach internetowych.

Twoja strona powinna być zrozumiała
Postaw na prostotę - nie komplikuj układu, ani wyglądu strony. Pozwól potencjalnemu klientowi łatwo się odnaleźć na Twojej stronie. Większość użytkowników zniechęca się już po kilkunastu sekundach jeśli nie będzie w stanie odszukać istotnej dla niego informacji. Eksponuj rzeczy oraz informacje ważne dla potencjalnego klienta!

Sam wygląd strony powinien być “niewidoczny” tj. nie powinien zwracać na siebie uwagi, a wszelkie animacje czy ciekawie wyglądające elementy są zbędne jeżeli nie służą pomocą w zdobywaniu informacji. Pierwsze skrzypce na stronie ofertowej powinna grać jej treść: opisy, zdjęcia, wideo oraz wszystko inne co może przekonać użytkownika do zakupu.

Generuj ruch dobrej jakości
Strona, której nikt nie odwiedza nie zdobędzie dla Ciebie żadnego klienta. Pierwszym krokiem do sukcesu jest promocja firmy wszędzie tam gdzie mogą Cię znaleźć potencjalni klienci. Głównymi źródłami pozyskiwania klientów są:
- wyszukiwarki internetowe;
- social media;
- płatne kampanie (np. AdWords czy FB Ads);
- content marketing;
- e-mail marketing;
- influencerzy;
- video marketing;

Ważne jest, aby osoby które odwiedzają Twoją stronę należały do Twojej grupy docelowej. Nie próbuj zdobywać jak najwięcej odwiedzin, w pierwszej kolejności skup się na jakości. Pokaż się w Google na słowa kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni klienci, pokaż ofertę na Facebooku - na przykład w grupie gdzie znajdziesz osoby zainteresowane Twoim produktem. Dzięki temu Twoją strona będzie odwiedzana przez właściwe osoby.

Reklama.

Na starcie zacznij od płatnych źródeł ruchu
Nie zdobędziesz nowych klientów dzięki stronie, jeśli nikt jej nie zna. Aby ktoś trafił do Ciebie z darmowych wyników wyszukiwarek internetowych takich jak Google musisz zainwestować w pozycjonowanie. Darmowy ruch z Facebooka też jest możliwy, ale dopiero gdy dostatecznie rozwiniesz swój fanpage, a na to trzeba przeznaczyć odpowiedni budżet. Te pozornie darmowe źródła ruchu są jednymi z najlepszych, ale niestety potrzeba dużo czasu zanim zaczniesz uzyskiwać z nich odwiedzających.

Zanim rozwiniesz swoje profile społecznościowe czy wdrożysz właściwą strategię SEO potrzebujesz ruchu już teraz. Idealne do tego celu nadają się wszelkie płatne kampanie takie jak Google AdWords czy Facebook Ads. Dzięki AdWords Twoja strona pojawi się w wyszukiwarkach na frazy kluczowe, których używają Twoi potencjalni klienci. Analogiczna sytuacja jest z Facebook Ads dzięki którym dotrzesz do swojej grupy docelowej za pośrednictwem Facebooka i skierujesz osoby zainteresowane na stronę www.

Dzięki płatnym źródłom zdobędziesz ruch, który już teraz ma szansę zamienić odwiedzających w klientów Twojej firmy.

Twoja strona musi działać szybko
Jednym z istotnych czynników wpływających na konwersję jest szybkość strony. Żyjemy w czasach ciągłego pośpiechu, nikt nie chce marnować czasu na czekanie, aż Twoja strona się załaduje. Minimum to 2 sekundy - tyle czasu jest w stanie zaakceptować większość z nas. Z każdą sekundą opóźnienia szansa na zdobycie klienta spada.

Zadbaj by strona działała szybko i poprawnie - zarówno przy pierwszym wczytaniu jak i podczas przełączania między podstronami. Do analizy możesz użyć narzędzi typu GT metrics czy pingdom. Czasami niewielka ilość zmian takich jak włącznie cache i minifikacja skryptów i arkuszy stylów może znacznie przyspieszyć stronę. Pamiętaj też o używaniu grafik we właściwych rozmiarach tj. nie większych niż wymagana rozdzielczość.

tworzenie_stron_www.jpg

Nie utrudniaj klientom zakupów
Są sytuacje, w których klient zdecydował się na zakup produktu czy wysłania formularza z zapytaniem jednak nie może tego zrobić z powodów technicznych. Czasem z pozoru błahy błąd powoduje utratę klienta, który chce coś zamówić ale niestety nie może. Taka sytuacja prawie zawsze kończy się opuszczeniem Twojej strony, zniechęcona osoba poszuka oferty u konkurencji.

Aby uniknąć tego problemu musisz zadbać, by Twoja strona działała poprawnie w najważniejszych dla sprzedaży sytuacjach. Formularz kontaktowy czy formularz zamówienia powinien działać bez zarzutów, nie powinien też zawierać za dużo pól - poproś tylko o niezbędne dane Zbyt duża ilość informacji do pozostawienia możesz zniechęcić potencjalnego klienta.

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu to zadbaj, aby przejście przez koszyk było sprawne. Nic tak nie denerwuje klientów jak skomplikowany proces składania zamówienia - poprawa na tym polu może znacznie zwiększyć sprzedaż.

Optymalizuj stronę bazując na zachowaniu obecnych użytkowników
Obecni użytkownicy mogą Ci wiele powiedzieć. Dzięki analityce internetowej będziesz w stanie prześledzić ich zachowanie i znaleźć błędy, które są powodem niskiego poziomu sprzedaży. Czasem małe, z pozoru nieistotne zmiany mogą znacząco wpłynąć na zwiększenie ilości kupionych produktów czy wysłanych formularzy.

Nie podejmuj decyzji o zmianach na podstawie własnych doświadczeń. Jeżeli możesz, to rób testy porównawcze, które sprawdzą zasadność zmian i wyłonią najlepszą opcję. Czasem taniej jest poprawić działanie pewnych elementów strony, które poprawią sprzedaż niż szukać nowych źródeł ruchu.

Używaj narzędzi wspomagających sprzedaż
Istnieje wiele narzędzi, które wspomagają sprzedaż na stronach internetowych. Niektóre z tych narzędzi pomogą Ci zatrzymać klienta w momencie wyjścia ze strony, odzyskać koszyk czy rozpocząć jakąś interakcję działu sprzedaży z potencjalnym klientem. Rodzaj narzędzia oraz sposób jego zastosowania zależy głównie od Twoich potrzeb.

Podsumowanie
Profesjonalna strona internetowa powinna być przygotowana w konkretnym celu. W większości przypadków jest to sprzedaż lub pozyskanie klienta. Im więcej energii włożysz w optymalizację i eliminowanie błędów, które mogą przeszkadza, tym większa szansa na zwiększenie sprzedaży w firmie.

Chcesz zdobywać więcej klientów dzięki stronie www? Wejdź na https://octamedia.pl/pozycjonowanie/.

* Artykuł sponsorowany

Zobacz także

Powiadomił policjantów o nietrzeźwym kierowcy

Dodane: 2018-09-19 15:47 - Komentarze  (0)  czytane (274)

TAGI:



Komentarze (1)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 54.80.96.153

Janusz Kamiński (2018-07-23 12:22:32)

Świetny temat! Dzięki!

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


Telewizja

79. rocznica sowieckiej agresji na Polskę

Dożynki Powiatu Biłgrajskiego - Księżpol 2018

75. rocznica wysiedlenia Bukowiny

Wspólny koncert pieśni żołnierskich

Tytoniaki 2018 - gwiazdy wieczoru Ostrowska, Bednarek i Martyniuk

Muzyka i taniec sąsiadów

Konkursy

Voucher do food trucka
Zobacz więcej Dodaj

Promocje

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Uwaga Wnioskodawcy! Pilotażowy program Aktywny Samorząd na 2018 rok

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Biłgoraju uprzejmie informuje, że osoby niepełnosprawne z terenu Powiatu Biłgorajskiego w 2018...