Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Systemu kolejkowego w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju czyli nowa jakość obsługi

Dodał: red Data: 2013-12-13 19:58:21 (czytane: 9822)

Za ponad 39 tys. zł z dniem 12 grudnia 2013 r. wprowadzony został w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju system obsługi interesantów Wydziału Komunikacji i Drogownictwa. Pozwala on na uporządkowanie ruchu interesantów oraz skrócenie czasu oczekiwania w kolejce.

P.W. EKO-SYSTEM - JAN LESIAK
www.ekosystem-lesiak.pl,Roboty wodnokanalizacyjne, drogowe, ogólnobudowlane,  Niwelacje terenu, fundamenty, Wynajem sprzętu budowlanego, Doradztwo w zakresie przepisów ochrony środowiska, oczyszczalnie przydomowe, oceny środowiskowe

Szozdy 11. 23-407 , Tereszpol



Wydział Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju obsługuje rocznie ponad 20 tys. interesantów, którzy załatwiają sprawy związane m. in. z rejestracją pojazdów, sprawami związanymi z dowodem rejestracyjnym pojazdu czy dokumentu prawa jazdy. -Głównym celem uruchomionego systemu kolejkowego w Wydziału Komunikacji i Drogownictwa naszego urzędu było uporządkowanie ruchu interesantów, skrócenie czasu oczekiwania w kolejce i zwolnienie interesanta z konieczności jej pilnowania. Możliwa będzie rejestracja internetowa i pobranie ze strony internetowej www.rejestracja.bilgorajski.pl wszystkich druków urzędowych potrzebnych do załatwienia sprawy - wyjaśnia Tomasz Rabiej kierownik Wydziału Funduszy Strukturalnych, Rozwoju Powiatu.

system_kolejkowy_starostwo_powiatowe.JPG

Przychodzący do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa interesant musi pobrać bilet po wybraniu z panelu biletomatu rodzaju załatwianej sprawy. System przyporządkuje interesanta do właściwego stanowiska pracy, co jest widoczne na wyświetlaczu głównym i wyświetlaczach grupowych nad wejściami do sal operacyjnych. Bilet zawiera takie informacje jak: zakres sprawy, numer biletu, przewidywany czas oczekiwania, ilość osób oczekujących oraz datę i godzinę pobrania. -Pracownik wzywa panelem przywoławczym na swoim stanowisku pracy interesanta z korytarza poprzez automatycznie generowaną zapowiedź słowną i migający numer sprawy na wejściem do sali operacyjnej. Następni interesanci przesuwani przez system w kolejce do przodu oczekują na kolejne wezwania naszych pracowników. W ten sposób zapewniamy płynny ruch interesantów - dodaje Rabiej.

Reklama.

Osoby zarządzające systemem mogą na bieżąco reagować na płynność kolejki dostosowując ilość i rodzaj załatwianych spraw do aktualnego stanu osobowego wydziały. Zgromadzone przez system informacje pozwalają ocenić i zmodyfikować obciążenie poszczególnych pracowników pracą, zinterpretować czasy obsługi i oczekiwania oraz znaleźć przypadki szczególnie kłopotliwe. Ważnym aspektem jest także tzw. przyjazność dla interesanta, który  prowadzony jest tzw. ścieżką obsługi. Bez konieczności pobierania kolejnego biletu jesteśmy przekierowani w razie potrzeby do kolejnych stanowisk pracy, by móc do końca załatwić swoją sprawę.

Ciekawą formą usługi jest możliwość podglądu on-line stanu kolejki w urzędzie (ilość osób obsłużonych, ilość oczekujących, średni czas oczekiwania) na komputerze lub na telefonie poprzez wpisanie podanego na biletomacie linku lub zeskanowania kodu QR.

/SP/

Tagi: system kolejkowy   starostwo powiatowe   wydział komunikacji i drogownictwa   tomasz rabiej

Zobacz także

Powiatowe Igrzyska Dzieci w Tenisie Stołowym Indywidualnym Dziewcząt i Chłopców (WYNIKI)

Dodane: 2019-10-17 14:28 - Komentarze  (0)  czytane (109)

TAGI:



Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 35.175.191.168

-mieszkaniec (2013-12-16 09:44:22)

Czy wam kiedyś ktoś dogodzi ??? Co artykuł to zawsze to samo jęczenie. Ludzie czy wy czerpie przyjemność z ciągłego narzekania ?

-urz (2013-12-15 16:38:30)

Pytacie ilu petentów obsługuje jeden urzędnik? Wszystko jest do sprawdzenia bo pracują w systemie. zwykle w pracy jest 60-70 % stanu osobowego, reszta choruje. Jeden robi np. dwa razy tyle ile drugi, ale jak drugi jest nie do ruszenia (z wiadomych powodów) to każdego to grzeje.

-jjaks (2013-12-15 16:16:31)

Nic się nie zmieni jak nie zmieni się mentalność ludzi tam pracujących. Byłam jeszcze w starym urzędzie u znajomej, przechodzę koło rejestracji, a tam tłum, że ciężko przejść. Wchodzę do pokoju, gdzie pracuje moja znajoma, jej nie ma ale jest jeden z urzędników pracujących w rejestracji i opowiada innym urzędnikom o weselu na którym był w ostatnią sobotę. Pytam się czy dzisiaj jest w pracy ta moja znajoma. Mówią, że będzie za 45 minut. No to idę wracam za 45 minut, a tam dalej tłumy pod rejestracją, a w pokoju ten sam urzędnik opowiada o swoich przeżyciach z wesela. Może się powinienem czepiać, ale on przecież od 45 minut ma ustawową 15 minutową przerwę w pracy. I jeszcze jednego nie rozumiem. Urząd pracuje do 15:30, a rejestrują do 14. Jak tłumaczą kasjerka musi policzyć pieniądze. W marketach sprzedawczynie liczą pieniądze w kilka minut, a jej trzeba na to 1,5 godziny, może wysłać ją np do biedronki na praktyki.

-a ja bym zrobił tak (2013-12-15 14:01:00)

zostawiłbym tych co dzienne pełne studia skończyli, bo przynajmniej gwarantują jakiś poziom pracy i wiedzy - pozostałych do wymiany , tylu kandydatów czeka !!! i zdolni za granicę muszą jechać tak jak mój brat

-kg do Jan (2013-12-15 12:13:11)

a o adaptacji projektów i o późniejszych odbiorach budów słyszał pan może kto ma problemy a kto nie?
to jest system i nie da się tego zmienić bo MY TU RZĄDZIEM

-Jan (2013-12-15 10:46:23)

W wydziale komunikacji to jest nic w porównaniu do wydziału budownictwa. Tam to jest prawdziwa sielanka. W 2012 r. wydano o 200 pozwoleń na budowę mniej niż w 2011 r. Urzędnicy siedzą, nudzą się jak mopsy. Czasem wpadnie znajomy , prywatny budowlaniec co projekty albo nadzory robi. Ciastka przyniesie, opowie co na mieście słychać, kto co kupił z nieruchomości albo działkę inwestycyjną. Kto z kim w sitwie biłgorajskiej trzyma a kto z obiegu wypadł. Kto ze światem tym się pożegnał i czy to był łajdak czy jeszcze gorszy sk...syn. I siedzi sobie taki W..da , na fotelu rozwalony i swoje budowy na rynku , naprzeciw ratusza nadzoruje, materiały zamawia i robotników instruuje. Jeszcze i inwestorami się umawia w sprawie nadzorów. I to wszystko w pracy. A na emeryturze już powinien być. I ja się pytam tokarskiego czy on wie ile w starostwie ma pracowników co już dawno powinni być na emeryturze. A może Schodzinskiemu by polecił, żeby on ich zliczył. A jak Schodzinski temu zadaniu nie podoła to może panią poseł Genowefę na umowę-zlecenie zaangażować do tego zadania. Bo ona jest osobą godną najwyższego zaufania po tym jak palce w Sejmie podniosła, żeby nam, wiek emerytalny przedłużyć do 67 lat. za co przy każdej nadażającej się okazji pani poseł od serca dziękuję i do czego namawiam wszystkich wyborców. Szczególnie tych zamotańców rolników.

-może teraz (2013-12-15 10:08:08)

może teraz trafisz do młodszego pana i będzie ok., trzymaj sie w kolejce !!!

-częsty petent (2013-12-15 08:35:19)

najlepszy jest ten starszy Pan co wydaje gotowe dowody rejestracyjne on jakby nie nakrzyczał na kogoś to byłby chyba chory .potrafi szanować prace np po wezwaniu pyta co chcesz i proszę wyjść wtedy przystępuje np do śniadania (to mnie spotkało)po 45 min zostałem wezwany po odbiór dowodu rej

-Do j.w. (2013-12-14 21:14:05)

Spojrzyj w lusterko bo bredzisz.

-j.w (2013-12-14 18:15:41)

20.000 interesantów, Starostwo pracuje jakieś 200 dni w roku.
Daje to 100 osób na dzień,
przy obsłudze petentów pracuje pewnie co najmniej kilkanaście osób, więc wychodzi na to, że, jedna osoba podczas 8 godzin pracy nie obsłuży nawet 10 osób.

Może jakieś cięcia i przegląd kadr by sie przydał.
Sądzę, że jakby tam zatrudnienie zmniejszono o połowę, a osoby pracujące PRACOWAŁY przez całe 8h (- ustawowa przerwa) to kolejki, by się nie zwiększyły, a może nawet zmniejszyły.

-j.w (2013-12-14 18:10:52)

Bardzo dobre rozwiąznie.
W sumie jak na ogólne koszty w budżetówce to grosze.

Powinnie tez coś takiego zrobić w przychodniach lekarskich, bo to co się np. dzieje w Konsylium to kpina, bo jak chcesz wejść kiedy twoja kolej to się zaraz okazuje, że niby 3 sooby mają na tę samą godzinę, a dodatkowo pod samymi drzwiami stoją kolejne, które chcą "na krzywy ryj" sie wbić przed kolejkę.

Np. w Lublinie czy na Śląsku w wielu przychodniach jest tak, że pielęgniarka, czy rejestratorka wyczytuje 5 osób, które będa wchodzić, a jak juz te 5 zostanie obsłużone to następne 5 jest wyczytywane i jest porządek. A na Jaczewskiego w Lublinie jeszcze lepiej, bo przez głośnik wzywają konkretnycyh pacjentów.

Ja uważam, że wszelkie takie udogodnienia są potrzebne, bo wszystko jest bardziej przejrzyste i oczywiste.

DObrze jakby Poczta POlska wprowadziła coś takiego jak Paczkomaty Inpostu, żeby można było oderać polecony, czy paczkę całą dobę bez stania w kolejce. Kody kreskowe na awizo już są więc z techniczneo punktu widzenia nic nie stoi na przeszkodzie.

- trochę sprawiedliwości (2013-12-14 17:47:50)

a jak w ZUS od dawna to działa - to nikomu nie przeszkadza
czy petenci chcą, żeby torby zostawiać na korytarzu? - jak tak chcecie to idźcie do władz - zrobią przechopwalnie bagażu , a nie posądzajcie urzędników

-ważne pytanie (2013-12-14 17:22:30)

to nie tak że oni wolno pracują, pracują bardzo szybko ale w systemie:
jeden frajer z kolejki, dwóch swoich przyniesionych w reklamówce.
Zauważy to każdy kto miał okazję posiedzieć/postać tam raz albo dwa.

A pytanie jest takie
czy dla tych z reklamówkami będzie osobny system ?
czy będą widoczni na tablicy ?

-asdf (2013-12-14 16:36:46)

w niemczech 15 lat temu to bylo i jest w kazdym urzedzie a u nas ciemnota stoi i sie kluci ze jazem tu a ty pozniej przyszedżes

-urzędas (2013-12-14 14:54:00)

ludzie ! trochę techniki i już się gubicie

-pracownicy urzędów powinni mieć płacone jak w BRW akord (2013-12-14 13:37:23)

ilu petentów obsłuży tyle zarobi a nie za darmo pieniądze brać i kawę pić za podatnika pieniądze

-asdf (2013-12-14 13:36:32)

Kto ty jesteś? - Jestem Donek, prosty jak od ruskiego sierpa trzonek! - Jaki znak twój? - Fałsz, obłuda! - A w co wierzysz? - w moje cuda! - Gdzie ty mieszkasz? - W polskim grodzie! - W jakim kraju? - Gdzie powodzie! - Czy Kraj kochasz? - Jak pieniądze! - A w co wierzysz? - Ze porządzę! - Czyli wygrać chcesz wybory? - Tak! Choć mam z tym problem spory! Lud me kłamstwa, zdrady czuje i z poparcia rezygnuje! - Cóż byś zrobił zatem chętnie? - Zniszczył Jarka dokumentnie

- (2013-12-14 12:13:56)

co to za tytuł artykułu bo go nie rozumiem "Systemu kolejkowego w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju czyli nowa jakość obsługi " czy nie powinno być System obsługi kolejkowej w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju czyli nowa jakość obsługi. Władzę niech się zajmą poważniejszymi problemami,województwo nam odjeżdża.Nasze miasto i powiat stanęło w miejscu,co z tego że mamy nowe drogi skoro nie ma nowych miejsc pracy. A i tak te drogi będą zniszczone bo krajówka 74 nie ma obwodnicy Gorajca i cały ruch jest kierowany na Biłgoraj. U nas dobrze ma tylko budżetówka oraz właściciela zakładów,reszta zapierdziela jak chłopi za pańszczyzny. ŻADNEJ STREFY EKONOMICZNEJ TYLKO JAKAŚ PESUDOKULTURA. Śmiejecie się z Palikota ale on więcej zrobił dla Biłgoraja niż obecna sitwa przez 15 lat

- (2013-12-14 10:22:56)

-joo (2013-12-14 09:00:25)

Jak mam cos zalatwiac w urzedach biłgorajskich to mnie nerwy zaczynaja ruszac juz dwa dni wczesniej, a to oczywiscie z powodu przemilej i w pełni profesjonalnej obslugi klijenta przez naszych urzednikow.
jakis czas temu wymieniałem dowod rejstracyjny.... poszedlem po odbior dowodu i byla dwuosobowa kolejka (ja i pan przedemna). W punkcie obslugi powiedzialem po co przyszedlem, pan wzial odemnie dowod osobisty i kazal czekac.... no to czekam godzine, potem druga (przez ten czas przybyl jeszcze jeden petent), az w koncu znowu podchodze do stanowiska obslugi i pytam "ile to jeszcze potrwa" w zamian slysze od pana urzednika: " prosze mi nie przeszkadzac, ja tu pracuje, jest KOLEJKA i trzeba czekac jak wszyscy".... no to czekam..... w końcu, odebrałem dowód a przy okazji zostalem zbluzgany przez pana urzednika.

- (2013-12-13 22:20:57)

Tak ciężko było tyłek ruszyć powiedzieć następny proszę,lepiej za pieniądze podatnika system za 40 tys kupić nierobom,

-qwert (2013-12-13 21:56:44)

to fakt, Ci ludzie to jakby z innego świata byli. Petent to czuje się tam jak intruz. W innych urzędach raczej się z tym nie spotykam.

-ja mam pytanie ???? (2013-12-13 21:00:54)

ile petentów dziennie załatwia jeden urzędnik wydziału komunikacji , bo ja ich się naliczyłem o ho ho z tym że dwóch pracowało a reszta się przechadzała ..........

-zenek (2013-12-13 20:55:44)

ja pierdziele nie mają na co pieniędzy wydawać ............... i teraz będzie 3 petentów w godzine , jeden pracuje 3 pije kawę i czyta gazety a pozostali na zakupach na mieście

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


Telewizja

80. rocznica sowieckiej agresji na Polskę

80. rocznica bombardowania Frampola

Premier i wicepremier w Biłgoraju

Koncert Jarząbek - Jurkiewicz

Powiatowa inauguracja roku szkolnego

Wiceminister w Biłgoraju zainicjował kampanię wyborczą

Konkursy

Zobacz więcej Dodaj

Promocje

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Dziś rozpoczyna się Triduum Paschalne

Triduum Paschalne Męki i Zmartwychwstania Pańskiego to szczyt całego roku liturgicznego Kościoła. Rozpoczyna się Mszą Wieczerzy Pańskiej...