Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Pszczelarz Kozacki na III Ogólnopolskim Kongresie Branży Spożywczej z Kanapą Forbesa – Opole 2013

Dodał: red Data: 2013-10-25 07:45:18 (czytane: 3569)

Już po raz III w Opolu zaproszeni goście - przedstawicieli branży spożywczej - uczestniczący w panelach dyskusyjnych, podczas których rozmawiano na temat aktualnej sytuacji spożywczej na polskim i światowym rynku.

JP BUDOWNICTWO
www.jpbudownictwo.pl,termo-modernizacja, doceplanie biłgoraj, malowanie, tynkowanie, remonty, renowacje, ocieplanie, adaptacja, adaptacja poddasza, adaptacja piwnc, tynkowanie biłgoraj, malowanie biłgoraj, adaptacja biłgoraj, remont biłgoraj

ul. E Orzeszkowej 25. 23-400, Biłgoraj

Biuro Geodezyjne s.c. A. Myszkowiak, J. Piechota
www.biuro-geodezyjne.com.pl,geodezja, biuro geodezyjne, dom, Biłgoraj, pomiary, pomiary geodezyjne, grunty, doradztwo, mapy geodezyjne, rozgraniczanie nieruchomości,

Plac Wolności 8. 23-400, Biłgoraj



Podczas konferencji rozmawiano o trendach w branży spożywczej na najbliższe lata, zmianach zakupowych polskich konsumentów, o rozwoju klastrów spożywczych a także ekspansji polskich firm spożywczych na rynki światowe. Jak co roku, Kongresowi towarzyszyła tzw. Kanapa Forbesa - wywiad z gościem specjalnym. W tym roku to Kazimierz Pazgan, twórca Konspolu, jednego z największych producentów drobiu gościł na kanapie będąc przykładem człowieka, który odniósł sukces na arenie międzynarodowej.

miod_kozacki.JPG

Wśród gości III Kongresu była również firma z naszego regionu, Pszczelarz Kozacki – producent naturalnych miodów pszczelich. Prężnie działająca firma jest producentem i dostawcą miodu zarówno na rynek polski jak również rynki Bliskiego Wschodu oraz Stanów Zjednoczonych i wielu państw Unii Europejskiej. Na specjalne zaproszenie magazynu Forbes przedstawiciel firmy Pszczelarz Kozacki - Artur Kozak uczestniczył w panelu dyskusyjnym prowadzonym przez Romana Młodkowskiego z TVN. Przedstawiciel marki Miód Kozacki dzielił się swoimi doświadczeniami w panelu dotyczącym ekspansji polskich firm spożywczych na rynki europejskie. Dyskutowano m. in. o tym jak utrzymać stałe zainteresowanie odbiorców z Unii polskimi produktami a także czy ograniczać się w sprzedaży tylko do państw strefy euro czy może wyzwaniem jest Daleki Wschód np. współpraca z Arabią Saudyjską czy Irakiem a może Mongolią?

Reklama.

Jak mówił Artur Kozak mający doświadczenie we współpracy z zagranicznymi klientami oraz zajmujący się eksportem miodu na arenie międzynarodowej: -Zdecydowanie nie jedynym ale znaczącym czynnikiem decydującym o sukcesie sprzedaży jest wskaźnik jakości do ceny, który przy polskich produktach jest bardzo korzystny, szczególnie z punktu widzenia konsumenta zagranicznego. Polskie produkty cenione są za naturalność, dobrą jakość i umiarkowaną cenę - mówię o półce produktów ekonomicznych, a przynajmniej tak są one postrzegane przez zagranicznych konsumentów.

Gośćmi panelu na temat „Ekspansja polskich firm spożywczych na rynki europejskie – jak utrzymać stałe zainteresowanie odbiorców z Unii? Czy tylko Unia czy może też Daleki Wschód np. współpraca z Arabią Saudyjską czy Irakiem, a może Mongolią? byli Andrzej Arendarski – prezes Krajowej Izby Gospodarczej, dr Arkadiusz Tarnowski z Polskiej Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Artur Kozak eksport manager firmy Pszczelarz Kozacki, Kazimierz Pazgan prezes firmy Konspol, Agnieszka Różańska - Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Bogdan Woźniak ze Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu.

/red./

Tagi: pszczelarz kozacki   artur kozak   kongres branży społecznej   rynek spożywczy

Zobacz także

Apel Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych do osób sprzedających napoje alkoholowe

Dodane: 2020-08-05 15:34 - Komentarze  (0)  czytane (290)

TAGI:



Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 54.236.59.154

-iloooo (2014-01-11 11:03:47)

To może przeczytajcie etykietę tej firmy smacznego

-agra (2013-10-26 09:17:03)

jak miód to tylko od godnego zaufania pszczelarza z roztocza, jest ich wielu w okolicach,

-heniek (2013-10-25 21:00:09)

Jedni handluja chinskimi butami, a inni chinskim miodem. Ale zeby chinski mod wywozic z powrotem do Chin? Ten biznes raczej sie nie uda.

-sb (2013-10-25 11:12:58)

Gratulacje! Jak się chce to można odnieść sukces w każdej branży i to niezależnie od lokalizacji. Przykład firmy godny naśladowania.

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


Telewizja

Ostatnie przygotowania do wdrożenia bonu turystycznego

Minister Ziobro w Biłgoraju. Mówił o Funduszu Sprawiedliwości i wyborach prezydenckich

Osuchy 1944. Droga Krzyżowa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Osuchach

Program chodnikowy powiatu biłgorajskiego

Wsparcie dla samorządów powiatu biłgorajskiego z tarczy antykryzysowej 4.0

Raport o stanie powiatu biłgorajskiego za 2019 rok

Konkursy

Zobacz więcej Dodaj

Promocje

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Dziś rozpoczyna się Triduum Paschalne

Triduum Paschalne Męki i Zmartwychwstania Pańskiego to szczyt całego roku liturgicznego Kościoła. Rozpoczyna się Mszą Wieczerzy Pańskiej...