Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Do maturzysty 'po dopalaczach' musiała interweniować Policja

Dodał: red Data: 2015-03-27 09:24:44 (czytane: 4878)

W internacie Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju musiało interweniować pogotowie w asyście policji, po tym jak uczeń klasy maturalnej jednej z biłgorajskich szkół zażył mieszankę nieznanych "medykamentów".



Do zdarzenia doszło 24 marca br., około godziny 15:00. Jeden z uczniów mieszkających w internacie Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju zaczął się dziwnie zachowywać. Wzbudziło to zaniepokojenie wychowawców. Z nieoficjalnych informacji wynika, że maturzysta miał omamy, krzyczał, był agresywny, zachowywał się nieracjonalnie.

dopalacze_bilgoraj.JPG


-Funkcjonariusze biłgorajskiej Policji asystowali załodze pogotowia ratunkowego, przy agresywnym pacjencie. Były to czynności wykonywane przez załogę medyczną, a patrol Policji udzielał jedynie pomocy przy doprowadzeniu pacjenta do karetki - informuje Milena Wardach z KPP w Biłgoraju. W związku z irracjonalnym zachowaniem pacjenta, lekarz na miejscu zadecydował, że zabierają młodego człowieka do szpitala. Maturzysta - jak wynika z naszych informacji - trafił na specjalistyczny oddział jednego ze szpitali w naszym Regionie.

Reklama.

Jak ustalono, zachowanie nastolatka, spowodowane było zażyciem "medykamentów" zakupionych w internecie. Przedstawiciele służby zdrowia przestrzegają, przed eksperymentowaniem z własnym życiem czy zdrowiem i zażywaniem środków medycznych czy chemicznych mających działanie psychoaktywne. Ich wpływ na ludzki organizm nie jest do końca znany. Najczęściej jednak jest bardzo szkodliwy, wywołuje m. in. kołatania serca, uczucia duszności i zaburzeń orientacji, niepokoju i stanów lękowych, wyczerpania, utraty przytomności oraz halucynacji, w tym stanów zbliżonych do psychozy.

W konsekwencji prowadzić może to do śmierci lub nieodwracalnych zmian w organizmie.

/bilgoraj.com.pl/
Foto: Archiwum

Tagi: dopalacze biłgoraj   internat rcez   policja   interwencja pogotowia

Zobacz także

Sanepid ostrzega, "nowe narkotyki" to śmiertelne niebezpieczeństwo (AUDIO)

Dodane: 2019-08-16 16:40 - Komentarze  (0)  czytane (970)

TAGI: nowe narkotyki, dopalacze, biłgoraj, sanepid biłgoraj



Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 34.204.169.76

1w (2015-03-29 00:06:02)

co za głupoty w ogóle! Nie było dopalaczy! Z d**py wzięta godzina i nie wiecie to się nie wypowiadajcie!
dopalacze.. ha! A może jeszcze zrobicie z niego ćpuna jakiegoś?!

abc (2015-03-28 20:36:22)

\\\

xyz (2015-03-28 16:54:50)

///

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


Telewizja

Na patriotyczną nutę by uczcić chlubę polskiego orężą

Koncert „Crnej Gory” z Montenegro oraz serbskiego zespołu „Teodora”

Festiwalu Kultur

Program "Sieciowanie Pomocy" i wizyta wiceministra sprawiedliwości

Audyt kadrowo - organizacyjny i nowy regulamin organizacyjny w Starostwie w Biłgoraju

Nowy regulamin organizacyjny w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju

Konkursy

Zobacz więcej Dodaj

Promocje

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Uwaga Wnioskodawcy! Zmiany w pilotażowym programie „Aktywny Samorząd”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Biłgoraju uprzejmie informuje, że osoby niepełnosprawne z terenu Powiatu Biłgorajskiego w 2015...